WELKOM OP ONZE REISBLOG!
Via deze blog krijg je vanaf zaterdag 5 juli 2014 tot en met maandag 14 juli 2014 dagelijks tekstjes, foto's, filmpjes,... over onze activiteiten in Kesckemét. Veel lees, kijk en luisterplezier!

dinsdag 8 juli 2014

Dag 3

Deze morgen moesten we weer vroeg opstaan om naar Boedapest te vertrekken. Na anderhalf uur in de bus, tijd genoeg om het kamplied aan te leren, kwamen we aan. Als eerste bezochten we de basiliek. We hebben de basiliek vanbinnen verkend en hebben daarna heel wat trappen gelopen om de top te bereiken. Hier konden we genieten van een mooi uitzicht over Boedapest. Na een korte wandeling langs enkele bezienswaardigheden kwamen we aan bij de dierentuin. We kregen bijna de hele namiddag de tijd om de dieren te bekijken en lekker te ontspannen. Verder hebben we neel achtergelaten bij de apen. Daarna was het tijd voor het avondeten. Hiervoor gingen we naar een grill restaurant. Hier konden we onbeperkt eten van wat ongetwijfeld het beste eten van de hele concertreis wordt. Nadat alle magen gevuld waren, vertrokken we naar de oever van de Donau. Hier konden we opstappen op de boot en maakten we een rondvaart. Toen we terug voet aan wal hadden gezet, was het tijd om terug naar Kecskemét te vertrekken.

Jore & Bart

1. Stef: had je per ongeluk of expres de wekker fout gezet? :-)
    In ieder geval waren jullie op tijd op de repetitie!
    Familie DG

2. Fijn om jullie avonturen weer te kunnen volgen via deze blog ! Het ziet er weer heel gezellig uit ! We wensen jullie nog veel muzikaal en ander plezier ........
    Groetjes uit het zéééééééééér natte en koude Hamont !
    Vanwege Willy en Lieve, Marthe en Bijouke

3. Hallo muzikanten, geniet van de reis. Hopelijk hebben jullie beter weer dan hier ;) groetjes familie Baeken!

4. Dag allemaal, fijn om te zien dat iedereen het naar zijn zin heeft in Hongarije.
    Ik hoop dat Amber toch nog uit de kamer is weten te komen,( op de terugreis ook graag weer meenemen)
    Linda zou ik uit de buurt van de keuken houden, je weet maar nooit waar die geamputeerde ledematen in terecht komen.
    Stef, de poes gaf zojuist nog even door dat ik je de groeten moest doen, hij mist je knuffels en hoopt dat je snel weer thuis bent.
    nog heel veel plezier en miss you xxx